מה חשבה נסיינית Ynet על Dual Kiss

לפני מספר שבועות שבק לי הויברטור, כך ששמחתי מאוד לקבל את המוצר החדש הזה לבדיקה. על המוצרים של "סטיספייר" שמעתי עוד כשהחברה השיקה את הסטיספייר פרו 1 שלה, מוצר שחברותיי לא הפסיקו להשתפך עליו.

הזמנתי אותו מיד, אך גיליתי שפלא היניקה אותו כולן שיבחו והיללו – לא ממש פועל עליי. סירבתי לקבל את העובדה הזאת והמשכתי לנסות. יום אחד, אחרי הרבה ניסיונות ושינויי זוויות, הצעצוע תפס, ינק, משך – והביא אותי לאחת האורגזמות החזקות בחיי, ולתדהמתי הרבה גם לשפיכה נשית.
Dual kiss הוא כבר הדור המתקדם של פלאי היניקה האלה. מדובר בצעצוע שעשוי מסיליקון, בעל ידית אחיזה שמתעקלת כמו גבעה קטנה שבמרכזה נמצא חור שאיבה, אותו את מניחה על הדגדגן. החלק הצר והארוך של גוף הסיליקון מעוקל קלות ומשמש לאחיזה, והוא יושב בכזאת טבעיות ונוחות בכף היד, כך שכל מה שנותר לך הוא לנשום ולהירגע ולדעת שהוא כבר יעשה את העבודה.
ואת העבודה הוא אכן עושה! הצעצוע תפס את הדגדגן שלי בצורה מדויקת בהרבה מאשר הסטיספייר פרו 1, והצליח לייצר וואקום עם יניקה משמעותית. בשלב מסוים הרגשתי שאני בוערת, שקצוות הרגליים שלי בוערות, קצוות הידיים שלי בוערות, ושאני עוד רגע פשוט נשרפת - ובקושי עשיתי משהו, רק הנחתי את המכשיר בעדינות, נתתי לו לרוץ, וזה קרה. הגוף שלי בער והתכווץ, בער והתכווץ - עד שהרפיתי לחלוטין, ואז שוב, באופן מפתיע, השפרצתי.

אבל – ויש אבל גדול - גיליתי שכאשר אני מפעילה את רטט היניקה בכפתור ההפעלה, הרטט מתחיל מעוצמה נמוכה, אך לא מהעוצמה הנמוכה ביותר. מכאן שלחיצה נוספת על כפתור ההפעלה רק מגבירה את עוצמת גלי הרטט, וזה עלול להרגיש אגרסיבי מדי. לקחו לי כמה רגעים כדי לגלות שאפשר לרדת בעוצמת הרטט מהעוצמה ההתחלתית של המכשיר. זה היה קצת מבלבל, אז שימי לב לכך מראש, כי המכשיר הזה מביא לגירוי עצבי מאוד גבוה ומאוד מהיר.

אם את אוהבת לקחת את הזמן, אני ממליצה להפעיל את הצעצוע, להוריד את העוצמה של גלי הרטט, להניח על הדגדגן ורק אז להתחיל להגביר את העוצמה. אין צורך להפעיל לחץ רב מדי על הדגדגן שלך. פשוט להניח, להרפות ולהתענג.
המלצה נוספת שלי היא להרטיב או לסכך את החלק היונק בחומר סיכה על בסיס מים, מאחר שזה רק מעצים את התחושה, או לקחת את הצעצוע איתך לאמבטיה. ה-Dual kiss עמיד בפני מים, כך שאינך צריכה לפחד שהוא ייהרס. אפשר לומר שמצאתי את הפרטנר המושלם ליום האהבה, ולאור האורגזמה שחוויתי ממנו, אני לא מתכוונת לצאת מהמיטה (יובל לוי).

סל הקניות