מעקב משלוחים


כחלק מהשרות שלנו אנו מעניקים לכם מספר דרכים לעקוב אחר מצב הזמנתכם מרגע שבצעתם אותה ועד לקבלתה.

בסיום ההזמנה תקבלו ישירות למייל שהזנתם הודעה על קבלת ההזמנה, בה יהיו מספר ההזמנה, המוצרים שהוזמנו והפרטים שלכם למשלוח, במקביל תקבלו חשבונית מס קבלה למייל, לא מסטיספייר אלא מאימפורט מסטר (אי.אל) בע"מ (שם החברה שלנו) ולמניעת קישור בין שם האתר לרכישה מטעמי דיסקרטיות.

לאחר ליקוט המוצרים במחסן הלוגיסטי אריזתם והכנתם למשלוח, מונפקת תעודת משלוח וההזמנה מוכנה לשילוח, באותו רגע תקבלו מייל נוסף שהחבילה בדרך אליכם והודעת סמס מאיתנו במייל, בהודעה זה תקבלו את מספר המשלוח של החבילה שלכם ולינק למעקב אחר התקדמותה בדרך אליכם.

במקביל להודעות מאיתנו, מי שהזמין בשליחות עד הבית, יקבל הודעת סמס מחברת השליחויות שמאשרת את כניסת החבילה למערכת שלהם וגם משם ניתן לעקוב אחרי החבילה.

במשלוחים בדואר ישראל, תקבלו הודעה כשהחבילה תגיע לסניף הדואר לשם איסופה משם, במידה ולא תקבלו הודעה, תוכלו לברר באתר דואר ישראל.

במקרים של איסוף עצמי תקבלו מייל שההזמנה מוכנה לאיסוף, והודעת סמס שכאשר תאספו את החבילה תצטרכו לאשר קבלת החבילה.

במידה ולא הסתדרתם או שיש עיכוב במועד ההספקה, אנחנו יותר מנשמח לפנות בשמכם לחברת השילוח ולקדם את המסירה, רק פנו אלנו באחד מדרכי הקשר עם פרטי ההזמנה.


פרטי קשר עם חברת השילוח שלנו:

תוכלו להכנס ללינק המצורף ולבדוק את מצב המשלוח: אתר ק.אקספרס משלוחים

https://run10.kexpress.co.il/RunCom.Server/www/pub...

או לחייג לטלפון 049082222


מעקב שליח עד הבית

מעקב דואר ישראל

מעקב איסוף עצמי

סל הקניות