למה כדי לכם להכניס צעצוע מין לזוגיות שלכם

לאחרונה נדמה שיותר ויותר מדברים בתקשורת על חשיבות האורגזמה הנשית ועל כמה נשים היום לא נהנות מסקס כמו שהן יכולות. בעקבות השיח הבועט הזה, צצו להם מכשירים וצעצועים רבים (כמו הסטיספייר פרו 2, מכשיר הדגל של החברה) אשר נועדו לעזור לאישה להתחבר למיניות שלה, לחוות אורגזמות ולגלות את הפוטנציאל המיני הטמון בה. כל זה טוב ויפה, אבל איפה בני הזוג נכנסים לתמונה? מאחר ובעיקר מעודדים נשים לגלות את המיניות שלהן עם עצמן, לבד, אפשר להבין את תחושת התסכול של בני הזוג שלהם, שמרגישים כאילו לא הזמינו אותם למסיבה הכי כיפית של השנה.

אין ספק שגברים רבים מרגישים מאוימים מהגל המיני-נשי הזה, ובצדק. בין אם זה בגלל הפחד שהוויברטור עלול יום אחד להחליף אותו במיטה, הפחד שבת הזוג שלו תהנה ״יותר מידי״ לבד ולא תצטרך אותו יותר לסקס, או סתם כי הוא מרגיש מחוץ לעניינים. אבל האמת היא רחוקה שנות אור מאותם הפחדים שהזכרתי כי למעשה, אותה האישה שקונה צעצוע מין כדי להתחבר לעצמה, עושה זאת על מנת בסופו של דבר, להביא את מה שהיא למדה למיטה ואל הסקס עם בן זוגה. יותר מזה, רבים מהצעצועים שמוכרים היום יכולים להיות לשימוש אישי אבל גם, לשימוש זוגי. מה זאת אומרת?
למרות שמאוד כיף לנשים לשחק לבד עם צעצועי מין וויברטורים למיניהם, הרבה יותר כיף לשחק איתם ביחד, כזוג. אין סיבה שלא נביא את כל מה שאנחנו לומדות לבד עם עצמינו, ליחסים מין הזוגיים שלנו. ליהפך, זו הסיבה העיקרית שאנחנו בכלל עוסקות בזה! בנוסף, יש צעצועי מין שנועדו במיוחד לשימוש זוגי ושיכולים לשפר לכם את חיי המין המשותפים שלכם, פלאים.
לכן מאוד מומלץ דווקא לאמץ את צעצועי המין של בת הזוג שלך, ולא לדחות או להילחם בהם יותר מידי. בסופו של דבר, גם אתה תהנה מהם. אבל, לפני שמכניסים צעצועים לחדר מיטות הזוגי, חשוב להבין מספר דברים חשובים

אתה לא בתחרות עם הדילדו: אתם לא מכניסים דילדו למיטה כדי להתחרות בך, באיבר המין שלך או בביצועים שלך, כך שאין לך סיבה להרגיש מאוים או פחות ״גבר״, רק בגלל שבת הזוג שלך רוצה להכניס צעצוע מין זה או אחר למיטה. הצעצועים הללו נועדו לפלפל את יחסי המין שלהם, להוסיף להם נופך נוסף, להכניס ריגוש חדש לחדר המיטות ולעזור לכם לגלות את המיניות האישית והזוגית שלכם מחדש. אם אתה בוחר להכניס דילדו אל חדר השינה שלכן, תעשה זאת באהבה ובביטחון שלא משנה מה, אתה זה שהיא רוצה להיות איתו ולשכב איתו.

יש צעצועים שנועדו רק לדגדגן: יש צעצועי מין רבים שנועדו רק לגירוי דגדגני. כך למעשה הם יכולים לעזור לך להביא את בת הזוג שלך לאורגזמה, בזמן החדירה. ה-satisfyer למשל, עושה פעולת יניקה עדינה על אזור הדגדגן והוא יכול לעזור לך כאשר אתה מעוניין לגרות עוד יותר את בת הזוג שלך באמצע סקס. בין אם זה בתנוחת דוגי או הבוקרת ההפוכה, תוכל גם ליהנות מסקס איתה וגם ליהנות מהחוויה עצמה, מבלי להיות עסוק אם אתה נוגע לה בדגדגן בצורה שנעימה לה או לא. תן ל-satisfyer לעזור לך ותראה איך חיי המין שלכם משתפרים פלאים בן לילה. בהנחה שנשים הכי נהנות מאורגזמה משולבת כלומר גם דגדגנית וגם ואגינלית, הצעצוע הזה הוא כנראה מוצר חובה בכל חדר שינה בעולם.
צעצועי מין זו לא סטייה: יש חשיבה פרימיטיבית שכזו שצעצועי מין זה רק לסוטים. אז קודם כל, אין דבר כזה ״סוטים״ בסקס, יש אנשים שאוהבים ומתגרים מדברים שונים וכל עוד הם לא פוגעים באף אחד או עוברים על החוק, הכל הולך, הכל מתקבל והכל בסדר. זה שאתם רוצים לפלפל את חיי המין שלכם עם צעצוע או אביזרים שונים לא הופכים אתם לסוטים, רק להרפתקניים ולאנשים מסופקים יותר מינית. אם הנושא היה פתוח בחברה שלנו, הייתם כנראה שומעים על הרבה מאוד זוגות שאתם מכירים שנהנים מצעצועי מין ביחד.
צעצועי מין נועדו להעלות את רמת הגירוי של שניכם: לא רק את רמת הגירוי שלה. המטרה היא ששניכם תיהנו יותר מהסקס ואחד מהשנייה כך שאם חשבת שלהכניס צעצועי מין למיטה זה רק להנאה שלה, אתה ממש טועה. יש אפילו צעצועים שונים שנועדו מראש לגרות גם את הגבר וגם את האישה בזמן סקס כמו למשל ה-partner plus. מדובר במכשיר המצויד ב- 2 מנועי רטט נהדרים, כאשר זרוע אחת נכנסת לתוך הנרתיק והזרוע השנייה ממוקמות על אזור הדגדגן והשפתיים הפנימיות. אתם יכולים לקיים יחסי מין מלאים ביחד עם הצעצוע, כשהוא מונח על איבר המין הנשי וגם אתה בעצם תוכל ליהנות מהרטט הפנימי.
למעשה, צעצועי מין לא אמורים להפחיד אותך, הם אמורים להדליק אותך, לגרות אותך ולהביא אותך לשיאים מיניים חדשים עם בת הזוג שלך. אז בפעם הבאה שהיא מציעה או חושבת על לקנות אביזר חדש, אל תתעצבן עליה. ליהפך, תציע לבחור איתה יחד את הצעצוע שהיא רוצה לקנות ותדאג שהיא קונה מכשיר שתוכלו לשלב ביחסי המין שלכם כך ששניכם תיהנו מהחידוש באותה המידה וביחד.

הכותבת היא נטלי להב, בעלת הבלוג הפופולרי נטלי להב אשה ללא בושה.

סל הקניות