המכשיר שיגרום לך לגמור בכל מצב ובכל זמן

המכשיר שיגרום לך לגמור בכל מצב ובכל זמן

מאת: נטלי להב, אשה בלי בושה.

האמת היא, שכל אישה בעולם הזה יכולה מבחינה פיזיולוגית להגיע לאורגזמה (אלא אם כן יש לה בעיה רפואית ספציפית שהיא מודעת אליה ומטפלת בה מול רופא). אין אישה בעולם שלא יכולה מבחינה פיזיולוגית להגיע לאורגזמה. אז למה לא כולן מגיעות? בעיקר, כי המידע שהיה זמין להן עד עכשיו לא היה מדויק או נכון. רוב הנשים שלא יכולות להגיע לאורגזמה למעשה פשוט לא הצליחו עד היום, מכל מיני סיבות כאלה ואחרות, אבל היכולת עצמה? טמונה בגוף שלהן באופן טבעי.

איך משחררים את היכולת הזו? לומדים ליהנות מחדש בסקס, מתחברים חזרה לאיברים האינטימיים שלנו, לומדים לאהוב את הגוף שלנו ואת איבר המין שלנו ובעיקר, לומדים איך לענג את עצמינו ולהביא את עצמינו לאורגזמה. ברגע שנלמד איך לענג את עצמינו, יהיה לנו הרבה יותר קל להעביר את המידע הלאה אל בן הזוג שלנו.

ובכל זאת, נשים רבות מתנגדות לגעת בעצמן, בטענה ש״יש לי גבר עבור זה, למה אני צריכה לעשות את זה בעצמי?!״. העניין הוא שלגבר שלך, מעולם לא היה ואגינה משלו והסיכוי שהוא יידע בדיוק איך לגעת ולענג אותך כדי שתגיעי לאורגזמה דיי קלושה, במיוחד אם את מעולם לא הבאת את עצמך לאורגזמה או לא חווית אורגזמה לפני כן, ולכן גם לא הגעת עד היום לאורגזמה (ואם את חושבת שאת כן, ולא בטוחה בזה, אז את לא). אם חושבים על זה, זה קצת מצחיק לסמוך על גבר שיידע לענג אותך כשבפועל אין לו ואגינה משלו. הוא דיי מנחש ולומד ככל שהוא מתקדם ותהיי בטוחה שהוא לא ממש יודע איפה נמצא מה.

אבל למרות הכל, הרבה מאיתנו עדיין סומכות על הגבר שלנו שיידע בדיוק איך לענג אותנו וכשאנחנו יוצאות לא מסופקות מהמפגש המיני אנחנו חושבות שזה בגלל שמשהו לא תקין אצלנו. אבל את טועה, הכל בסדר אצלך וכנראה שגם אצל בן זוגך, הבעיה טמונה במקום אחר לגמרי - מידע.

ברגע שיהיה לך את המידע הנכון, תוכלי לגלות את הגוף שלך מחדש ויכולותיו וליהנות מסקס כמו שבחיים לא נהנית.

סוגי אורגזמות

השלב הראשון הוא קודם כל, ללמוד על עצמך, בעצמך. אפשר להתחיל מחומר תאורטי ולאט לאט להתקדם לתרגול הפיזי. ראשית, למדי על סוגי האורגזמות שהגוף שלך מסוגל לחוות, עצמתן והדרכים שהגוף שלך יכול להגיע אליהן ורק אחרי זה תעברי לתרגול לפיזי. בקצרה, כל אישה יכולה לחוות בין 5-7 סוגי אורגזמות שונים:

  1. אורגזמה דגדגנית
  2. אורגזמה ואגינלית
  3. אורגזמה מצוואר הרחם
  4. אורגזמה משולבת
  5. גלים של אורגזמות (אורגזמה הפסקה אורגזמה הפסקה)
  6. מולטי-אורגזמות (אחת אחרי השנייה ברצף)
  7. אורגזמה אנאלית
  8. אורגזמה טנטרית מכל מקום בגוף

במידה ויש פה אורגזמה שמעולם לא חווית, מומלץ שתעשי מחקר קטן ותקראי עליה יותר לעומק, אחרת את סתם מפסידה עוד סוג של עונג שאת בקלות יכולה לחוות! תלמדי בדיוק מה הגוף שלך באופן תאורטי מסוגל ולא מסוגל לעשות, תביני את הפוטנציאל האדיר שטמון בך ותתחילי להאמין בעצמך שגם הגוף שלך מסוגל להגיע למקומות האלה בסקס.

האמונה היא שלב קריטי מהעבודה פה כי כל עוד לא תאמיני שאת מסוגלת, כנראה שגם לא תגיעי לזה.

תרגול אוננות למתחילות

אחרי שלמדת את סוגי האורגזמה השונים והתחלת להאמין שגם הגוף שלך מסוגל לחוות אותם, הגיע הזמן להתנסות פיזית, כדי ללמוד איך הגוף שלך יודע או אוהב להגיע ולחוות הנאה אורגזמית. אחרי שתלמדי את זה, חיי המין שלך ייראו שונים לחלוטין ואת סוף סוף תדעי להדריך את בן זוגך לענג אותך בצורה המרבית והאופטימלית כדי ששניכם תוכלו ליהנות מאורגזמות מטריפות חושים ביחד!

הבעיה עם אוננות אצל נשים היא שלהרבה נשים לא נעים לגעת בעצמן, מכל מיני סיבות, בעיקר כי זה מגעיל אותן, מסריח להן ויש שם מלא איברים לא ברורים. בשלב כן מומלץ להסתכל על מפה של הואגינה ועל הואגינה שלך בעזרת מראה, כדי ללמוד על האיבר, ממה הוא בנוי ואיך הכל באמת נראה שם למטה, אבל את כמובן לא חייבת לעשות את זה אם את עוד לא מוכנה לכך.

השלב הבא הוא להתחיל לתרגל אוננות עצמית. אבל אם אחרי שחקרת את הגוף שלך עם המראה ועדיין לא נעים לך לגעת בעצמך, יש מכשירים שונים שיעזרו לך להביא את עצמך והגוף שלך לאורגזמות בכיף ובקלות מבלי מגע פיזי או ישיר. מדובר מכשירים שתוכלי להשתמש בהם, מבלי לגעת בגוף שלך פיזית, סוג של מכשירים לשלב הראשון של אוננות נשית.

אחד מהם הוא למשל ה-satisfyer. מדובר במכשיר חדש שתוכנן להעניק לך את מרב ההנאה הדגדגנית ולהביא אותך לאורגזמה, ללא קשר לרמת הפתיחות שלך בסקס או עם עצמך. המכשיר בנוי עם ידית נוחה להחזקה שבסוף הידית ראש עם פיה מרובעת, אותה מניחים על הדגדגן ומשם, הכל בידי ה-satisfyer.

החלק שאת מצמידה לדגדגן למעשה עושה פעולת יניקה עדינה מאוד על אזור הדגדגן שלך ומגרה בכך את כל האזור בשבילך, את לא באמת צריכה לעשות שום דבר חוץ מלהחזיק את הידית! גם אם יש לך המון מחשבות שרצות בראש, או את מוטרדת מהיום שהיה או מהיום שעומד להיות, כל עוד תניחי את המכשיר על אזור הדגדגן ותני לו לעשות את העבודה שלו, את תגיעי לאורגזמה דגדגנית. פעולה היניקה כל כך מגרה ונעימה שזה כמעט ו״כופה״ עליך (בקטע טוב) לחוות את אורגזמה. ואם את נועזת, מומלץ להשאיר את המכשיר על אזור הדגדגן גם אחרי האורגזמה הראשונה ולהמשיך את המסיבה מה שנקרא. זו הדרך להגיע למולטי אורגזמה ואפילו להשפרצה כך שזה בהחלט שווה את הניסיון!

מדובר במוצר המושלם עבור נשים שמעולם לא חוו אורגזמה או לנשים שמעולם לא נגעו בעצמן או הביאו את עצמן לידי עונג וזה מצוין במיוחד עבור נשים שבשלב זה, מגעיל אותן לגעת בעצמן. בעזרת ה-satisfyer תוכלי להכיר מחדש את איבר המין שלך בצורה נקייה ואסתטית, מבלי לגעת באיבר ובכל זאת לחוות אורגזמה. כמובן שאחרי שימוש קבוע במכשיר הזה יש לך עוד עולם שלם של אורגזמות נשיות לחוות וצרוי שכן תתחברי לואגינה שלך ברמה שתרצי ותהני לגעת בה, אבל ה-satisfyer בהחלט מהווה את מפתח הכניסה לדלת העינוגים והגירויים המיניים שלכל אישה יש זכות בסיסית ליהנות מהם!



סל הקניות