הדרך הטובה לשפר את חיי המין שלכם

הדרך הטובה לשפר את חיי המין שלכם

אחד הדברים הכי חשובים בכל מערכת יחסים בריאה היא תקשורת. ובפרט, תקשורת זוגית מינית.

אם אנחנו לא יכולים לדבר אחד עם השנייה, במצבים הכי אינטימיים ורגשיים שלנו, איזו מן זוגיות זו? למרבה הצער, זוגות רבים מאבדים לאט לאט את התקשורת ביניהם. בכל תחומי החיים, ככל שהשנים עוברים.

בין אם זה בגלל הילדים, עבודה תובענית או פשוט ירידה טבעית בחשק, זוגות פחות ופחות מדברים ביניהם במהלך השני והתחום הראשון, בו התקשורת נפגמת, היא כמובן חדר השינה.

הכי קל פשוט לא לעשות סקס, לא לדבר על זה ולהמשיך כאילו הכל כרגיל.

זוגות רבים כבר הצליחו לשכנע את עצמם שהם לא צריכים סקס, למרות שסקס זה מצרך הכרחי על פי מדרג הצרכים של לזלו, ביחד עם אוכל. אם כך, חשוב שנאכל באותה המידה שחשוב שנעשה סקס, ואם התקשורת הזוגית נפגמת קודם כל בחדר השינה ולאחר מכן, משפיעה על כל שאר התחומים בזוגיות, מן הראוי שנעבוד קודם כל על התקשורת האינטימית בנינו, נתרגל סקס פתוח, קשוב ואכפתי ולאט לאט נחזור לתקשר כמו שהיה בתחילת הקשר.

דרך מצוינת לתרגל תקשורת בחדר השינה, היא להשתמש בצעצוע מין כמו סטיספייר שנקנה ב חנות סקס, אבל לא סתם צעצוע מין אלא צעצוע מין, המיועד במיוחד, לשימוש זוגי! יש לא מעט כאלה היום בשוק וגם לסטיספייר , יש ליין מיוחד של צעצועים שנועדו לשימוש זוגי.

החודש, המותג סטיספייר יצא עם עוד צעצוע חדש מיוחד לזוגות, שמגיע עם לא פחות מ- 14 אופציות שונות לשימוש. קוראים לצעצוע ״פרטנר מולטי-פאן״.

הוא מגיע בעיצוב חדשני ביותר, בשני צבעים, עם 3 מנועים שיכולים להשתלב ביחסי המין שלכם בצורה טבעית ומענגת ביותר עבור שניכם.

אין בצעצוע הזה פעולת יניקה, כמו בהרבה מהמכשירים של המותג, אבל יש לזה מגוון יתרונות, במיוחד לזוגות, שאף פעולת יניקה לא יכולה להעניק לכם.

הוא עשוי כולו מסיליקון נעים למגע והוא פשוט מולטי-שימושי!!

בחלק אחד של המולטי פאן, יש איזור בעל שטח רחב יותר, ובצידו השני, יש שתי זרועות דקות יותר, המעניקות תחושת עונג נעימה בעזרת רטט עדין. לא משנה איך תבחרו להשתמש בצעצוע הזה, הוא יעניק לכם עונג מקסימאלי במגוון תנוחות שונות. בכלל, רוב הזוגות רוצים צעצוע שיענג את שני המשתתפים ולא רק צעצוע, שמענג עבור צד אחד בזמן שהצד השני רק עושה פעולה עם הצעצוע. לכן הליין של סטיספייר לזוגות - partner כל כך ייחודי, הוא דואג להנאה של שניכם בו זמנית ולא מקפח אף אחד!

לפרטנר מולטיפאן יש 10 תצורות שונות של ויברציות, כשכל קצב של ויברציה מעניק סוג אחר של גירוי והנאה. הצורה של הצעצוע, יחד עם המקצבים השונים יעניקו לכם מעל ל-100 דרכים שונות להשתמש בצעצוע הקטן הזה.

אפשר להשתמש בו על הפטמות ולהעניק להם גירוי קל ועדין, גם לגבר וגם לאישה. אפשר לשחק עם המולטיפאן על הדגדגן, פתח הנרתיק, מסביב לאיבר מין הגברי כמו טבעת, ברקטום, בזמן סקס במגוון תנוחות שונות, על האשכים בזמן חדירה ועוד ועוד…. חלק מהכיף בצעצוע הזה הוא לגלות את הדברים השונים שניתן לעשות איתו ובכך, גם לשפר את התקשורת הזוגית ביניכם.

אין ספק שמדובר באחד מצעצועי המין המתחשבים ביותר, שלוקח את שני הצדדים בחשבון לאורך כל הדרך עם מגוון אופציות לשימוש עבור הגבר, עבור האישה ועבור שניכם יחד, פרטנר מולטיפאן יבטיח את הנאתכם ביחסים האינטימיים ביניכם ומי יודע, אולי הוא אפילו יציל לכם את הזוֹגיות!

סל הקניות