איזה צעצוע מין כדאי לכם לקחת אתכם לטיול הבא בחו״ל?

איזה צעצוע מין כדאי לכם לקחת אתכם לטיול הבא בחו״ל?

איזה צעצוע מין כדאי לכם לקחת אתכם לטיול הבא בחו״ל?

אין ספק שזוגות רבים כבר הבינו, שצעצועי מין הם חלק רצוי ומשדרג בחיי מין בריאים, מספקים ומענגים. אם פעם גברים היו חוששים מכך שבת הזוג שלהם רוצה להכניס צעצוע מין לחדר השינה, היום הם כבר מבינים, שיש מקומות שבהם הטכנולוגיה דווקא עוזרת לחיי המין הזוגיים, במיוחד כשמדובר בטכנולוגיה כמו צעצועי satisfyer, העובדים עם פעולת יניקה ומעניקים לדגדגן עונג קבוע וממושך שמביא כמעט כל אישה לאורגזמה ואפילו, להשפרצה.

צעצוע מין יכול להיות תוספת טובה לחדר המיטות, גם כשאתם נוסעים לטיול רומנטי בחו״ל. להיפך, כדאי לקחת אתכם צעצוע מין, דווקא כשאם נוסעים לטיול רומנטי בחו״ל. בחופשה, אנחנו תמיד קצת יותר רגועים ונינוחים, ורוגע ונינוחות הם שני מרכיבים קריטיים בכל מתכון לאורגזמה טובה. בין אם אתם נוסעים לחופשה כדי לפלפל את הזוגיות שלכם, לחזק את הקשר או סתם לברוח קצת מהילדים, חופשה רחוקה מהבית היא הזדמנות מצוינת לחקור את חיי המין שלכם מחדש, לנסות דברים חדשים ולהכניס צעצועים חדשים למיטה.

אם הצלחנו לשכנע אתכם שכדאי לכם לקחת אתכם לטיול הבא שלכם גם צעצוע מין חדש, השאלה הבאה היא, איזה צעצוע הכי כדאי לקחת לטיול רומנטי בחו״ל? צעצועי מין רגילים בדרך כלל מעלים דגל אדום בקרב הצוות הביטחוני בשדה התעופה, בעיקר בגלל המראה שלהם ולכן, כדאי לכם לחשוב פעמיים על סוג הצעצוע שבא לכם לקחת אתכם. למזלכם, חברת satisfyer הוציאה לאחרונה את הצעצוע מין המפורסם שלה לגירוי דגדגני, בגודל קטן וקומפקטי שנוח לקחת בכל תיק או מזוודה. הוא לא תופס הרבה מקום, כמעט ולא שוקל והכי חשוב, הוא לא נראה כמו צעצוע מין בכלל! כך, נוכל לדלג על הסיטואציה המביכה הזו, בה הבודק הביטחוני מוציא את הדילדו בצורת זין מהמזוודה ושואל ״מה זה?!״ מול כל העוברים והשבים.

ה-satisfyer travller עוצב במיוחד לנסיעות מעבר לים, אמיד בפני מים ומבחינת המחיר שלו, אחד המשתלמים בשוק מוצרי המין בישראל ובעולם. הצעצוע עצמו לא שוקל הרבה, מה שמקל על היד של מי שמפעיל אותו, ובכלל מוסיף עוד קצת עונג לחווית השימוש. מבחינת הפעולה על הדגדגן, אין הבדל בינו לבין הצעצועים האחרים של המותג, השוני היחידי הוא בעיצוב החיצוני, אבל מבחינת הפעולה והעוצמה שלו, הוא לא נופל מהדגמים האחרים של satisfyer. הכפתורים נוחים ללחיצה, גם בזמן שימוש וגירוי מיני וזה מאפשר להעלות ולהוריד את העוצמה בנוחות רבה ובלי מאמץ. הצעצוע גם לא עושה הרבה רעש, לא שאתם צריכים להתחשב באורחים שבחדר לידכם!

הכפתור שאיתו מעלים ומורידים את העוצמה אגב, גם מאפשר לנשים, להשאיר את הצעצוע על הדגדגן אחרי האורגזמה הראשונה, במקום להוריד ישר אחרי, וכך לחוות מולטי-אורגזמות ברצף בקלות, וללא מאמץ. המחשבה שיש להרבה נשים היא שאחרי האורגזמה הראשונה, הדגדגן נהיה רגיש יותר והן צריכות מנוחה, אבל זו מחשבה מוטעית מאחר ובגוף האישה האישה, אחרי האורגזמה הראשונה, הדגדגן רק נהיה רגיש יותר ויותר, עם כל אורגזמה שמגיעה. לכן, אם את לומדת להשאיר את הצעצוע על הדגדגן אחרי האורגזמה, במקום להוריד אותו, את עלולה לגלות עולם שלם של עונג והנאה שלא יכולת לדמיין לפני כן.

לסיכום, אם אתם נוסעים בקרוב לחו״ל ושוקלים לקנות לעצמכם צעצוע מין לקחת אתכם, ה-satisfyer travller הוא בהחלט המוצר אותו אתם מחפשים. אין לו תחרות מבחינת הנראות, משקל ומחיר ובנוסף לזה, הוא מבטיח הנאה ועונג לכל מי שרק תמשמש בו ויעזור לכם לחקור מחדש את חיי המין שלכם בבטחה.



סל הקניות