5 מיתוסים נפוצים אך מוטעים על צעצועי מין

5 מיתוסים נפוצים אך מוטעים על צעצועי מין

כמו בכל תחום קצת ״אסור״, גם בתחום צעצועי המין ישנם מיתוסים רבים פשוט מוטעים אבל בהחלט מונעים מאנשים לרכוש צעצוע בחנות סקס ובכך גם, מונעים מהם לשדרג את חיי המין שלהם וחבל. המיתוסים האלה מגיעים בעיקר מסדרות בטלוויזיה, סרטים וכמובן סרטי פורנו, שמציגים מציאות לא ראליסטית ובכך גם יוצרת ציפיות לא ראליסטיות בהתאם, יחד עם הרבה אכזבה.

אז כדי לעשות לכם קצת סדר בין מה שנכון לבין שממש ממש לא נכון, סטיספייר מנפצת 5 מיתוסים נפוצים על צעצועי מין שממש לא נכונים והאמת שממש כן

  1. צעצועי מין הם רק לאנשים שאין להם זוגיות יש שמועה כזו שטוענת שצעצועי מין זה לאנשים שאין להם חיי מין, לכן הם בעצם צריכים את הצעצועי אבל זה כמובן ממש ממש ממש לא נכון! כן, צעצועי מין יכולים להיות תחליף מעולה לגבר בזמנים שאת רווקה, אבל הם לא רק לאנשים בודדים ודווקא יותר זוגות משתמשים בצעצועי מין מיחידים! בסקר שנערך לאחרונה, 78% מהנשים שענו שהן משחקות עם צעצועי מין גם היו בזוגיות מחייבת.
  2. צעצועי מין טובים, רק אם יש לכם סקס לא טוב עוד שמועה אכזרית ביותר, היא שצעצועי מין טובים רק במידה והסקס שלכם לא טוב ואתם רוצים לשפר אותו. למעשה, צעצועי מין רק משפרים את חיי המין שלכם, בין אם היו לא משהו או מושלמים לפני. צעצועי מין רק ישפרו את חיי המין שלכם לטובה, והסיכוי שתהינו יותר בסקס הזוגי שלכם כמעט וודאי.
  3. צעצועי מין הם רק עם רטט נשים רבות נרתעות, ובצדק, מרטט חזק על הדגדגן בטענה שזה לא נעים ואפילו כואב. זו גם הסיבה שנשים רבות לא קונות או משתמשות בצעצועי מין, אבל בשנים האחרונות המיתוס הזה התנפץ והעולם כבר הוכיח, שלא כל צעצועי המין הם רוטטים, כמו למשל הסטיספייר שעובד דווקא על פועלת יניקה לדגדגן ויוצר גירוי מאוד נעים ועדין.
  4. צעצועי מין יכולים לגרום לאישה לעזוב את בעלה יש מיתוס או פחד יותר נכון, מאוד גדול מצד גברים שאם האישה שלהם תהנה מידי עם צעצועי המין שלה, היא עלולה לעזוב אותם ולהישאר רווקה ומאושרת עם הוויברטור האהוב עליה. כמובן שזה לא נכון, הרי ויברטור לא יכול לעשות הרבה מהדברים שגבר יכול ובכלל, אי אפשר לעולם להחליף מגע אנושי, חום ואהבה במכונה.
  5. צעצועי מין זה רק לאנשים חרמנים וסוטים עוד מיתוס שעדיין פופולרי בישראל ושגורם לאנשים לחשוב שקניית צעצוע מין זה כמו לעבור על החוק. ישראלים לא רוצים להיות סוטים ובגלל שהם חושבים שצעצועי מין הם לסוטים, זוגות ישראלים רבים סובלים ממחסור בצעצועי מין בחדר השינה שלהם ולפיכך גם למחסור באורגזמות. אל תתנו לסטיגמות מיושנות ולא מתוחכמות להשפיע או להרוס לכם את חיי המין., אנחנו ב-2018 וכבר לגיטימי לדבר על סקס, ויברטורים וצעצוע
  1. צעצועי מין הם מוצר הכרחי בכל בית של זוג שמכבד את עצמו ואת חיי המין שלו. כבר הוצאנו את כל הנושאים שפעם היה אסור לדבר עליהם, החוצה לעולם , והיום מדברים על סקס באותה החופשיות כמעט כמו שמדברים על ספורט, ואין סיבה שזה לא יהיה ככה. אנחנו לא צריכים יותר להתבייש בעצמנו או במיניות שלנו, אין כבר צורך ללכת לחנות סקס בחלק המפחיד יותר של העיר, רק כדי לקנות ויברטור קטן בסוד. הגיע הזמן שננפץ את כל המיתוסים הפרימיטיביים הללו ונתחיל להתמקד במה שבאמת חשוב - העונג שלנו!

סל הקניות