5 דברים שכדאי לדעת לפני שקונים צעצוע מין

5 דברים שכדאי לדעת לפני שקונים צעצוע מין

5 דברים שכדאי לדעת לפני שקונים צעצוע מין

קודם כל ולפני הכול, מזל טוב על ההחלטה להתחדש בצעצוע מין חדש! השימוש בצעצועי מין לא מובן מאליו בכלל וההחלטה שלכם לרכוש צעצוע חדש הינה החלטה מבורכת אשר תביא לחיי המין שלכם עונג רב. לפני שרוכשים צעצוע מין,לשימוש זוגי או פרטני,ישנם מספר דברים חשובים שכדאי לקחת בחשבון. כיום יש מגוון רחב של צעצועים, אשר פועלים על נקודות שונות בגוף וכל אחד מהם מעניק עונג ייחודי ולכן, חשוב לדעת כמה דברים חשובים על צעצוע מין. אחרי שתקראו את הבלוג הזה תדעו שאתם רוכשים את הצעצוע מין שהכי מתאים עבורכם.

  • 1. גירוי ואגינלי או דגדגני: ישנם צעצועים הפועלים על גירוי הנרתיק, כמו צעצועים המגיעים בצורת פין ורוטטים בצורות שונות בתוך הואגינה, ויש צעצועים הפועלים יותר על גיוי דגדגני. שימי לב, אם את לא מגיעה לאורגזמה מהחדירה בסקס כלומר, מגירוי נרתיקי, אין סיבה שתגיעי לאורגזמה מגירוי נרתיקי עם צעצוע. נסי לבחור את צעצוע המין שהכי ישרת את הצרכים ואת העונג שלך. ישנם גם צעצועים כמו סטספייר פרו ראביט המפורסם, שפועלים גם על פעולת גירוי לדגדגן וגם לנרתיק.
  • סוג גירוי: אם את אוהבת גירוי משולב, זה סוג הצעצוע המומלץ ביותר עבורך.

  • 2. רטט או יניקה: עד לא מזמן, כל צעצועי המין פעלו על פעולת רטט לגירוי דגדגני, אבל נשים רבות דווקא סובלות מתחושת הרטט על איבר המין שלהן ולכן גם פיתחו סלידה מסוימת מצעצועי מין. לנשים כאלה, מומלץ יותר להשתמש בצעצוע המין הפועל על פעולת יניקה לדגדגן, כמו ה סטיספייר למשל. אין כאן רטט חזק על הדגדגן אלא פעולת שאיבה עדינה ונעימה שכל אישה יכולה ליהנות ממנה. ואם בכל זאת את יודעת שדווקא יותר נעים לך תחושה חזקה על הדגדגן, כנראה שיותר תיהני מצעצוע שמעניק את חווית הרטט. אם בא לכן על כל הקופה, ניתן לרכוש צעצוע של סטיספייר שפועל גם על פעולת יניקה וגם על פעולת רטט כמו ה- סטיספיירפרו פלוס וייברשיין למשל.
    סוג גירוי: אם את אוהבת גירוי דגדגני, זה סוג הצעצוע המומלץ ביותר עבורך.

  • 3. איז דילדו: אם בחרתן ללכת על הדילדו דמוי פין, ישנם סוגים מגוונים לכך וגם פה יש דברים שכדאי שתקחו בחשבון. האם אתן מעוניינות ליהנות גם מגירוי נקודת הג'י בזמן הגירוי הנרתיקי? אולי אתן אוהבת גירוי נרתיקי ודגדגני? האם אתן רוצות דילדו גדול, קטן, ארוך, קצר, עבה? יש מבחר מאוד גדול בקטגוריה הזו, נסו לעבור על כל הסוגים השונים ולבחור את מה שהכי נכון ומתאים לך. חשוב!!! אל תבחרי את הצעצוע שהכי נראה לך שבן הזוג שלך יאהב אלא מה שאת חושבת שהכי תאהבי ואם את פוחדת מהגודל, תתחילי בצעצוע שדומה לגודל איברו של בן זוגך.
  • סוג גירוי: אם את אוהבת גירוי נרתיקי, זה סוג הצעצוע המומלץ ביותר עבורך .
  • 4. ממה הוא עשוי: שימו לב מאיזה חומר צעצוע המין אותו אתם רוצים לרכוש. צעצועים שונים עשויים חומרים שונים וישנם אנשים שמפתחים רגישות לחלק מהחומרים, במיוחד מאחר ומדובר במוצרים שמכניסים לתוך הגוף. החומר המומלץ ביותר הוא סיליקון ידידותי לעור. ישנם גם צעצועי מין עשויים עץ, קריסטלים, מתכת, pvc ועוד…. רק תבדקו מה הכי נעים עבורכם.
  • 5. מחקר שוק: הכי נכון לעשות קצת מחקר שוק ולראות איזה מצעצועי המין שיש היום בחנויות הכי פופולאריים בקרב הגולשים. אתרים כמו ynet / mako עלולים לפרסם המלצות למיניהם ותמיד שווה להקשיב לדעת ההמונים בשביל לרכוש את המוצר הטוב ביותר. כמו כן, חשוב תמיד לקנות צעצוע מין מקורי ולא חיקוי זול, יש לחיקויים מחירים שונים שאולי לא כספיים, אבל הם מחירים שלא בטוח תרצו לשלם. חיקוי של צעצוע עשוי להתקלקל מהר ובדרך כלל מגיע ללא אחריות או שהוא עשוי להעניק לכם חוויה השונה, ממה שהובטח לכם.



סל הקניות