• אין מוצרים בעגלה

סכום ביניים: 0

עבור אל סל הקניות

החזרות וביטולים


אנחנו בסטיספייר מעניקים אחריות של שנה על תקינות המוצרים, במידה והמוצר שרכשת אצלנו תקול והוא עדיין במסגרת אחריותנו כיבואנים נשמח לתקנו/להחליפו בחדש.

כל אחריות מעבר לשנה ע"פ החוק נעשה ישירות מול היצרן עצמו, ניתן ליצור קשר במייל https://www.satisfyer.com/guarantee/

כמו כן אנחנו בסטיספייר מאפשרים לכן להתחרט, במידה ורכשתם מוצר ומכל סיבה אתם לא רוצים אותו תוכלו להחזירו ולקבל זיכוי מלא עבור המוצר.

בכדי לקבל את מירב הפרטים על פנייתך אנו מבקשים שתמלאו טופס החזרה עם מספר פרטים שיעזרו לנו לקדם את פנייתכם ולעזור לכם אבל לפני שאתם ממלאים את טופס ההחזרה/החלפה הנה כמה תנאים שצריכים להתקיים:

במקרה של מוצר תקול

תוקף האחריות 12 חודשים מיום הרכישה כפי שמופיע בחשבונית קנייה.

התקלה במוצר נכללת בכיסוי האחריות, המופיעים בתעודת האחריות שסופקה עם המוצר.

חשבונית קנייה המעידה שהמוצר נרכש אצלנו.

במקרה של החזרת מוצר/ביטול עסקה

החזר במסגרת 14 יום מתאריך הרכישה.

אריזת המוצר תהיה חדשה, נקייה ושלמה

לא נעשה שום שימוש במוצר והוא לא יצא מאריזתו המקורית, כל מעשה של פתיחת האריזה מכל סוג לא יאפשר החזרה של המוצר.

מוצרים שאריזתם אינה מצוידת בסגר בטיחות המעיד על פתיחתם או אינם אטומים בכל צורה אינם ניתנים להחזרה.

תכולת המוצר, המטען, שלט רחוק, ספרות וכדומה תהיה שלמה וללא נזק כל שהוא.

חשבונית קנייה המעידה שהמוצר נרכש אצלנו.

לידיעה גובה הזיכוי יהיה בגובה עלות המוצר שחזר, בניכוי עלות השילוח ובניכוי דמי ביטול בהתאם לחוק

לאחר שבדקתם שאתם עומדים בקריטריונים שהוצגו אנא מלאו את הטופס הבא שיעזור לנו לטפל בפנייתכם בצורה היעילה ביותר.

אנחנו נחזור אליכם תוך 72 שעות


טופס החזרה/מוצר תקול


במקרה של תקלה נא לשלוח לוואטסאפ 0587919064 סרטון קצר שמראה את המוצר,עם תיאור קולי שמתאר את הבעיה, אין צורך להראות פנים, הסרטון יזרז את אישור החלפת המוצר.

מצורף סירטון שמסביר כיצד לצלפ את הסרטון שיקל על זיהוי הבעיה.


כדי לממש את האחריות/החלפה, עליכם לדאוג שהמוצר יגיע אלינו בכל דרך שתיבחרו, הגעה פיזית, שליחה בדואר תיאום שליחות וכד', אלא אם נאמר במפורש על ידנו שאין צורך בהחזרת המוצר, עליות השילוח אלינו או בחזרה אליכם אינם כלולות באחריות על המוצר או בהחלפתו

עליות ואפשרויות השילוח.

במקרה ביטול/החלפה יש לשלוח את המוצר לכתובת:

אימפורט מסטר אי אל בע"מ

דיזינגוף 150

תל אביב

*הגבייה תעשה טלפונית על ידי נציג.